Tilmelding/betaling
Ved bestilling af et produkt/tilmelding til arrangementer og studieture sendes en ordrebekræftelse til køber.
Pengene bliver først trukket på køberens betalingskort når tilmelding/bestilling er bekræftet af VIA PAY
Ved overførsel til bankkonto fremsendes ordrebekræftelse når pengene er indgået på kontoen.

Betaling
På VIA PAY er der mulighed for at betale med Dankort, internationale kreditkort samt overførsel til bankkonto
VIA PAY krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol.
Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS
Hvis du vælger bankoverførsel, skal du huske at overføre beløbet til VIAPAYs Bankkonto inden 14 dage. Har vi ikke
modtaget beløbet inden 14 dage, vil ordren blive annulleret.
Bankoplysninger findes nederest på siden.  


Fortrydelsesret af Arrangementer
Hvis du fortryder en tilmelding, skal du blot fremsende en mail til VIA viapay@via.dk senest 10 hverdage førend datoen
for afholdelse af arrangementet/studieturen, medmindre anden frist er angivet på arrangementet.

I mailen bedes oplyst registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil pengene kan overføres til,
oplysning om fakturanummer/ordrenummer samt navn og adresse. Hvorefter vi refundere det indbetalte beløb
til din konto indenfor få dage.

Returvarer.
Du kan tage varen i brug og stadig fortryde købet indenfor 14 dage. VIAPAY kan til gengæld fratrække et beløbsvarende
til varens værdiforringelse.

Hvis er produkt er forseglet, må kunden ikke bryde forseglingen, hvis vedkommende ønsker at bruge sin fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten forfalder, hvis kunden bryder forseglingen. En forsegling omfatter også enhver teknisk forsegling (Fx et serienummer)

 

 

Fortrydelse af en vare
Du skal give VIAPAY besked om fortrydelse. Det er ikke nok at sende varen retur eller undlade at modtage den
 

 

Returforsendelse af en vare
Ansvaret for pakken er forbrugerens. Forsvinder pakken eller går den i stykker under transporten, er det således forbrugeren,
der hæfter for varen.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse viapay@via.dk